איך תהפכו את העסק שלכם לטכנולוגי יותר?

אם יש לקח חשוב שהפקנו כעצמאים בשנת הסגרים הוא שכל עסק חייב למצוא את האמצעים הטכנולוגיים ההולמים והנאותים כדי לאפשר לו להתנהל כחוק ובצורה מסודרת גם בימים כאוטיים. טכנולוגיה ממוחשבת בעיר מחליפה את הפתקים ואת המחברות של פעם ועוזרת לכם לראות מיד ומול העיניים כל מה שנחוץ לכם כדי לנהל את העסק ולדעת בכל רגע איפה אתם עומדים. מלבד ניהול מלאי ועובדים בדיגיטל, גם שירותי הנהלת חשבונות אונליין יכולים להיות ההבדל שבין עסק שיש לו תזרים מזומנים חיובי לבין עסק שלא יודע איפה כל הכסף שלו מתחבא ומתי יגיעו ההכנסות הקרובות. יש לניהול חשבונות דיגיטלי יתרונות רבים והוא עוזר לכם להביא את העסק שלכם במהירות למאה ה-21 ולהצליח ולא רק לשרוד.

למה הנהלת חשבונות אונליין חשובה לכם?

ליבת העסק היא תמיד הפעילות העסקית שלו שמניבה הכנסות. ללא הכנסות אין הצדקה לעסק ואם לא תעקבו אחר התשלומים שמגיעים לכם ותגבו אותם בזמן תסבלו מפיגורים בתשלומים שאתם חייבים לרשויות המס ולספקים. להם זה חשוב לקבל כספים בזמן בדיוק כפי שלכם חיוני לדעת מתי התשלומים על השירותים והמוצרים שלכם נכנסים לחשבון הבנק. את כל הפעילות הזאת יש ללוות הניירת המתאימה כחוק ואם אתם לא עושים זאת אתם עוברים על החוק וצפויים לקנסות ולהסתבכות פלילית. מעקב אחר הוצאות והכנסות נעשה בצורה אוטומטית כולל כל החישובים הנחוצים והפקת דוחות על תשלומים, רישום חשבוניות והפקת קבלות בצורה מסודרת מבלי לשכוח שום דבר.

מעקב אחר לקוחות ועובדים

בחברות גדולות מחלקות של הנהלת חשבונות מחולקות לחשבי שכר ולהנהלת חשבונות שעובדת עם לקוחות וספקים. בעסקים קטנים אין סיבה לחלק זאת ואפשר לעשות הכל במקום אחד, באותה תוכנה. אפשר לנהל את כל המגעים שלכם עם הרשויות ולשלם לבנקים ולגופים פיננסיים אחרים, לטפל בתשלומי אשראי ועוד. חישובי שכר ומעקב אחר דיווחי שעות של עובדים נעשים באותה מערכת של הנהל חשבונות אונליין לצורך הנפקת תלושי משכורת בזמן ותשלומים לרשויות המס ולביטוח לאומי. אין מערכת מדויקת מזו שאוספת את הנתונים ומרכזת אותם במקום אחד בצורה נוחה וזמינה כל הזמן.

חשיבות הדיווח בזמן

אין דבר חשוב יותר משמירת קשר עם הרשויות ודיווח בזמן. דוחות שונים כמו דוחות לרשות מס ערך מוסף ורשות מס ההכנסה חייבים להיות מוגשים בזמן, ולכלול נתונים מדויקים ומלאים מבלי להשמיט אף סכום. כשיש לכם מערכת הנהלת חשבונות אונליין אין סיכוי שתחמיצו דיווחים ורישום נכון. חישובי מס שעליכם לשלם חשובים, כדי שתוכלו לתכנן את הפעילות העסקית שלכם. כך אתם תדעו גם להכין תכנית עבודה, להשאיר בצד את הסכום הנכון לתשלומים אלה ולשלם משכורות- כשיש לכם מערכת מדויקת שעושה לכם את העבודה יש לכם גם פחות ניירת וטעויות בחישוב.

עוד פוסטים

ניהול הנהלת חשבונות

כיצד להימנע מטעויות חשבונאיות נפוצות

בעולם העסקים, הנהלת חשבונות היא פונקציה בסיסית המבטיחה שהרשומות הפיננסיות מדויקות ועדכניות. עם זאת, לטעויות חשבונאיות נפוצות  יכולות להיות השלכות משמעותיות, שיובילו לאי התאמה פיננסית,

לקוח נפגש עם מנהל חשבונות

היתרונות בהעסקת מנהל חשבונות מקצועי

אם יש לכם עסק, אתם יודעים כמה חשוב לנהל את הכספים שלכם בצורה נכונה. אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהרשומות הפיננסיות שלכם מדויקות ועדכניות היא

תודה שיצרתם איתנו קשר

נציג יחזור אלייך בהקדם