הנהלת חשבונות אונליין

הנהלת חשבונות אונליין

בשנים האחרונות טכנולוגיית הענן חוללה המון שינויים בחיים שלנו, ואנו מבצעים המון פעולות אונליין, תוך כדי תנועה ממש ומכל מקום שבו אנו נמצאים. אם אנו יכולים להשתמש בשירותי הענן עבור כל כך הרבה פעולות בחיי היומיום, החל בבדיקת הדואר האלקטרוני שלנו ועד תשלום חשבונות בבנק, מדוע שלא נעשה את אותו הדבר, כאשר מדובר בעסק שלנו? בעולם שהופך למקוון, הנהלת חשבונות אונליין מציעה המון יתרונות. הנהלת חשבונות אונליין מציעה את כל אותה הפונקציונליות של הנהלת חשבונות רגילה, אך עם שפע של יתרונות שרק טכנולוגיה מקוונת יכולה להציע. לכן אם אתם מחפשים לנהל את תחום החשבונאות שלכם בדרך יותר יעילה, הנה כמה הסיבות שכדאי לכם לשקול ברצינות את המעבר להנהלת חשבונות אונליין.

גישה נוחה מכל מקום ובכל זמן

הנהלת חשבונות אונליין מעניקה לכם גישה נוחה לחשבונות ולנתונים הכספיים שלכם בכל זמן ומכל מקום. כאשר יש לכם מחלקת הנהלת חשבונות שמבוססת על מערכת מיושנת, כדי לעקוב אחר הנתונים הפיננסיים תצטרכו להיות במשרד בפועל, מכיוון שכל הנתונים מאוחסנים בכונן המקומי. כתוצאה מכך הגישה שלכם למידע תהיה מוגבלת. שיטת האונליין משחררת אתכם מכל המגבלות. הנתונים והמידע מאוחסנים על שרת מבוסס ענן ומוצפנים בבטחה, ואתם יכולים להתחבר מכל מקום שיש חיבור אינטרנט ו- Wi-Fi כדי לבדוק את מצב העסק שלכם.

אבטחה מקסימלית לנתונים שלכם

כאשר הנהלת החשבונות שלכם מקוונת, כל הנתונים שלכם נשמרים ומגובים על בסיס יומי ברמות אבטחה גבוהות ביותר. עדכוני התוכנה נעשים בצורה אוטומטית, כמו גם הגיבויים ואינכם צריכים לדאוג לדבר. אתם תמיד תהיו מחוברים לגרסה העדכנית ביותר, תיהנו מכל הפונקציות החדשניות, התכונות המתקדמות ביותר וכדומה. הנתונים הכספיים שלכם אינם מאוחסנים רק בשרת הפיזי במשרד, המידע מוצפן ונשמר בענן ואתם היחידים שמקבלים את הגישה למערכות שלכם, בתוספת היועצים שלכם וחברי צוות נבחרים.

תהליך עבודה פשוט וקל

כאשר הנהלת החשבונות מקוונת תהליך העבודה הופך לממש פשוט וקל. אם לפני האופציה המקוונת היה עליכם לפגוש פיזית את אנשי המקצוע בתחום החשבונאות כדי לקבל מידע ולגשת אל נתונים, כאשר השיטה מקוונת, הרבה יותר פשוט לשתף פעולה. אינכם צריכים לתאם פגישות, או להגיע לשולחן העבודה של מנהל החשבונות, קל הרבה יותר לשתף פעולה ולתקשר, כאשר יש לכם גישה אל הנתונים שלכם מכל מקום, בין אם מהבית ובין אם מהמשרד שלכם. אם בעבר הייתם מוגבלים עם הניסיון לתאם פגישה בזמן הטוב ביותר לשני הצדדים, מה שהיה מעכב את התהליך, כיום תוכלו לערוך פגישה וירטואלית כשכל הנתונים פתוחים לפניכם.

פתרון בר קיימא – פחות ניירת

כולנו יודעים מה ההשלכות הסביבתיות של שימוש בהרבה ניירת. כיום יש לנושא המון מודעות והמון עסקים מעוניינים להפוך את הסביבה שלהם לירוקה יותר. הנהלת חשבונות מקוונת יכולה לעזור לכם לעשות את הצעד אל עבר משרד ללא נייר. במשרד המסורתי, היה עליכם להתמודד עם המון ניירת, לתייק, להדפיס וכדומה. מעבר לעובדה שכל ההתעסקות הזאת תכלה את הזמן שלכם, היא גם הופכת את העבודה לאיטית, לא יעילה ולא טובה לסביבה. באמצעות חשבונאות אונליין תוכלו להפחית משמעותית את ההסתמכות שלכם על ניירת, תוכלו לשלוח חשבוניות וקבלות באופן מקוון, לחסוך את עלויות ההדפסה והדואר ולהאיץ תהליכים. בנוסף אינכם צריכים לשמור יותר מסמכים בקלסרים, תוכלו לשמור אותם ישירות על המחשב, לחסוך במקום, ולמנוע את עבודת התיוק.

שליטה יותר טובה על תהליכים פיננסיים

חשבונאות מקוונת זו שיטה מאוד יעילה, אשר מעניקה לכם הרבה יותר שליטה על כל התהליכים הפיננסיים של העסק. התכונות והפונקציות השונות מייעלות את כל תהליך החשבונאות, הן מציגות לכם נתונים, מפיקות דוחות, מנגישות מידע על הכנסות צפויות, ומפרטות באופן ברור את כל המידע והנתונים הפיננסיים החשובים של העסק שלכם. כאשר ההתנהלות כל כך פשוטה וקלה, אתם חוסכים לעצמכם המון זמן יקר, מונעים את ההתעסקות ואת כאבי הראש הנלווים, ויכולים לחזור לנהל את העסק שלכם בפועל, תוך שזוכים "לשקט תעשייתי".

הנהלת חשבונות באינטרנט - קל ופשוט!

הרבה עסקים מהססים ולוקחים את הזמן, לא תמיד זה פשוט לעשות את הצעד וללכת קדימה אל העתיד. הרבה יותר קל להיאחז במוכר ובבטוח. אבל כאשר בוחנים את היתרונות של הנהלת חשבונות באינטרנט אי אפשר להתעלם. חשבונאות אונליין יכולה לשנות מקצה לקצה את האופן שבו אתם מנהלים את הצד הפיננסי של העסק שלכם ולעזור לכם לגדול ולהתקדם. ואם אתם עדיין חוששים, אינכם צריכים לעשות זאת לבד. אנו כאן עבורכם כדי ללוות אתכם לאורך התהליך ולהבטיח שהמעבר יהיה הכי פשוט שרק אפשר.