הנהלת חשבונות במיקור חוץ

הנהלת חשבונות אונליין

כבעלי עסק, אתם וודאי רוצים לנוע קדימה, לצמוח ולהיות הרבה יותר יעילים. אבל כדי לעשות זאת עליכם לרכוש את כל המידע והנתונים הנחוצים כדי להוביל את העסק שלכם אל העתיד. אך מה אתם עושים אם הנתונים שלכם לא אמינים או אם המידע שיש לכם אינו מאפשר לכם לראות את התמונה המלאה? עד כמה שתהיו מוצלחים בתחומכם, אין זה אומר שתהיו מוצלחים גם בניהול הפיננסי של העסק שבבעלותכם. לכן כדי להשיג את היעדים שלכם, כדאי לכם להתייעץ עם מומחים ולשקול לשכור שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ. משרד שמספק שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ, למעשה לוקח על עצמו את האחריות לניהול החשבונות של העסק שלכם. שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ עשויים להשתנות בהתאם לצרכים שלכם, ולהיקף השירותים הנחוץ לכם.

 

מדוע כדאי לעבור למיקור חוץ?

אולי אתם רוצים להשתמש בפחות ניירת, יכול להיות שאתם מתקשים לנהל את החשבונות שלכם בעצמכם, אולי אין לכם זמן להתעסק עם ניהול החשבונות שלכם, או כסף לשכור את שירותיו של בעל מקצוע על בסיס קבוע. יש גם סיכוי שאת רוצים להשתדרג וליהנות מיעילות גבוהה יותר ומטכנולוגיה מתקדמת יותר. יכולות להיות המון סיבות לעבור להנהלת חשבונות במיקור חוץ, ולכל עסק הסיבות שלו. לא משנה מה הסיבות שלכם, מה שחשוב הוא ששירותים אלו מציעים לכם אינספור יתרונות מובהקים שרק יקדמו אתכם.

מה היתרונות של חשבונאות במיקור חוץ?

חסכון בכסף

שירותים במיקור חוץ בדרך כלל יהיו הרבה פחות יקרים לעומת העסקת מנהל חשבונות על בסיס קבוע. באמצעות מיקור חוץ תוכלו לחסוך זמן וכסף על גיוס והכשרה, משכורת מלאה, הטבות, הפרשה לפנסיה, ביטוח, הפסקות, חופשים, פתרונות תוכנה, תחזוקה ועוד. כאשר אתם שוכרים שירותים במיקור חוץ אתם משלמים נטו על השירות ולא על כל מה שמסביב.

השקעת הכסף שחסכתם בגדילת העסק

כל עסק זקוק לאיש מקצוע בהנהלת חשבונות, אבל העסקת רואה חשבון לא תהפוך את העסק לרווחי יותר. כאשר אתם משלמים פחות על הנהלת חשבונות במיקור חוץ, תוכלו להשקיע את הכסף שחסכתם בפיתוח העסק ובהגדלת ההכנסות. תוכלו להגדיל את המלאי, להעסיק עובדים שיתעסקו בשיווק ומכירות, תוכלו לשפר את ליין המוצרים, לצאת עם שירותים חדשים, לבנות אתר ולעשות המון פעולות שיזכו אתכם בחשיפה גדולה יותר.

גישה לטכנולוגיה מתקדמת

לא לכל עסק יש את היכולת הכלכלית והמעשית לעבוד עם תוכנת הנהלת חשבונות מתקדמת. הרבה מהעסקים יעבדו עם תוכנות סטנדרטיות, בעלות פונקציות בסיסיות שיעשו את מה שצריך ולא יותר מכך. לעומת זאת חברה שמתמחה בהנהלת חשבונות תעבוד עם פתרונות התוכנה המתקדמים ביותר שישנם, למה לא בעצם? זהו תחום התמחותה. שירותים במיקור חוץ יכולים להציע לכם את הגישה לטכנולוגיה מתקדמת יותר בתחום החשבונאות, מה שיהפוך את העבודה שלכם להרבה יותר יעילה וישפיע על ההתנהלות כולה.

עבודה עם אנשי מקצוע מומחים

כאשר אתם עובדים עם חברה מקצועית שמספקת שירותים במיקור חוץ בתחום הנהלת חשבונות אתם מקבלים גישה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, שעברו הכשרה והסמכה ויש להם ניסיון רב בעולם הנהלת החשבונות. הניסיון והידע המקצועי שרכשו לאורך השנים, בעבודה עם עסקים מתחומים מגוונים, מהווים יתרון. אנשי מקצוע מיומנים יעזרו לכם להבין טוב יותר את העסק שלכם ויוכלו להתמודד עם משימות מסוגים שונים. הם עובדים עם תוכנות מתקדמות, יש להם מינימום שגיאות והם יעניקו לכם המון שקט נפשי.

הנתונים אמינים ומהימנים יותר

הנתונים הפיננסיים צריכים להיות עמוד השדרה של כל עסק והבסיס לכל החלטה עסקית. כאשר אתם עובדים עם חברה במיקור חוץ אתם יכולים לקבל גישה לנתונים אמינים ומהימנים מטעם אנשי מקצוע מומחים, לראות את התמונה הגדולה יותר ולהפיק דוחות שיתנו לכם את התשובות לכל השאלות החשובות. כאשר אתם מגובים באנשי מקצוע מהשורה הראשונה, תהיו בטוחים יותר לקבל החלטות פיננסיות כאלו ואחרות שיתרמו לצמיחת העסק, ולבנות אסטרטגיה לטווח הרחב.

הגדילו את השליטה שלכם ומזערו את הסיכוי להונאות

כאשר אינכם מבינים בהנהלת חשבונות ומעבירים את כל המשימות בתחום לידיו של אדם אחד, העסק שלכם יהיה בסיכון גדול יותר לחוות הונאות. כאשר אתם מעבירים את הנהלת החשבנות לצד שלישי אתם מפחיתים את הסיכון, יש הרבה יותר בקרה על ההתנהלות, אתם מקבלים דוחות על בסיס קבוע, ומומחים בתחום החשבונאות אמונים על הכספים שלכם, כך שקטן גם הסיכון לשגיאות. בנוסף, אנשי המקצוע הנכונים יתנהלו בשקיפות ויוכלו לזהות בעיות, אי התאמות ושגיאות ולחסוך מכם אי נעימויות. אינכם צריכים לתאם פגישות, או להגיע לשולחן העבודה של מנהל החשבונות, קל הרבה יותר לשתף פעולה ולתקשר, כאשר יש לכם גישה אל הנתונים שלכם מכל מקום, בין אם מהבית ובין אם מהמשרד שלכם. אם בעבר הייתם מוגבלים עם הניסיון לתאם פגישה בזמן הטוב ביותר לשני הצדדים, מה שהיה מעכב את התהליך, כיום תוכלו לערוך פגישה וירטואלית כשכל הנתונים פתוחים לפניכם.

מגון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת

כדי לקבל מעטפת שלמה של שירותי חשבונאות עליכם להעסיק אנשי מקצוע בתחומים שונים במשרה מלאה או חצי משרה. במקום לבזבז זמן וכסף על ניהול כוח אדם, תוכלו לשכור חברה במיקור חוץ שמספקת את כל שירותי החשבונאות הנחוצים לכם, תחת קורת גג אחת. תמורת עלות חודשית קבועה תיהנו ממגוון שירותי הנהלת חשבונות כמו הפקת דוחות, הפרשה לפנסיה, חשבות שכר, החזרי מס ועוד. כאשר כל השירותים שאתם זקוקים להם מנוהלים במקום אחד על ידי אנשי מקצוע מיומנים אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם נמצאים ידיים הטובות.

 

הגיע הזמן לעשות צעד ולעבור למיקור חוץ

מעבר לחשבונאות במיקור חוץ עשוי להיראות מעט מרתיע בהתחלה, אבל עם השותפים הנכונים לדרך, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שצוינו לעיל, לבסס את ההחלטות שלכם על סמך מידע אמין, להפוך את התוכניות האסטרטגיות ליעילות יותר, ולהסתמך על אנשי המקצוע הטובים ביותר שישנם בדרך להצלחה. אנו כאן כדי לעזור לכם עם שירותי הנהלת חשבונות בהתאמה אישית לצרכים שלכם. רוצים לקבל פרטים נוספים על השירותים שלנו? דברו איתנו! אנו כאן בשבילכם.